20 Eyl 2012

0 Hayırlı Cumalar


Yine sadece okuma moduna geçtim.Günlerdir tüm yazılan postları okuyor ama bir türlü yazamıyorum.Bu hafta birçok bayan için bir koşuşturmaca ve yoğunluk içerisinde geçti anladığım kadarıyla. Okula başlayan minik kuzular, onlardan daha çok yorulan anneler, kış hazırlıkları, tatil dönüşü temizlikleri, sonbaharı karşılama  merasimleri, hava değişikliklerinden hasta olan bebekler ve bunlardan etkilenmeyen belki de ruhu duymayan babalar ( umursamazlıklarından ziyade erkek olmanın verdiği rahatlıktan:) ). Bloggerlardan bu hafta edindiğim izlenimler bunlar...
Ben de bu hafta iki buçuk aylık tatili sonlandırıp,girer girmez de tozdan görünmeyen evime el atayım dedim. Bunun yanına birde kış hazırlıkları girince hala işin içinden çıkamadım. Birde çocukla büyük temizlik yapmanın sıkıntıları ve yavaşlığı malumunuz.
Bu sabah çayımı yudumlayıp post okurken kelebek gibi blogunun sahibesinin hazırladığı cuma kartlarını çok beğendim. Üstelik isteyenlerin paylaşabileceğini belirtmiş ki buda hemen benim klavyeye sarılmam sebep oldu.
Umarım bizde bu mübarek günü layıkıyla geçirenlerden oluruz.
Hz. Ebu Hüreyre radıyallahu anh anlatıyor:
"Resûlullah aleyhissalâtu vesselâm cum'a gününden bahis açıp dedi ki: 
'Onda bir saat vardır; müslüman bir kul namaz kılar olduğu halde, o saate erse, Allah'tan her ne istemişse onu Allah kendisine mutlaka verir.' 
Bunu söylerken (Resulullah) eliyle o vaktin azlığını işaretliyordu." 

Dualarda buluşmak ümidiyle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sen de bir ses verir misin?